lördag 3 september 2011

Förälder och barndans

Idag var det första gången för mig och Matilda på föräldra och barndansen. Har sett fram emot nåt att göra med Matilda och egentligen ville jag ha det på en vardag men det här känns ändå som ett väldigt bra alternativ. Matilda är väldigt förtjust i rörelse och att dansa så det här känns som en bra sak att ha och se fram emot.

Hon var lite blyg i början men det lossnade sen och det som satte sig som bäst idag var när vi var delfiner och simmare igenom en ring. Längtar redan till nästa lördag och se om hon släpper loss ännu mer då hon känner igen sig lite bättre =).



Självklart tyckte jag att Matilda skulle få lite danskläder så här är vi så redo att åka och dansa.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Finaste flickan!
Karm från Agneta

Anonym sa...

Kram skall det naturligtvis vara!

Josefine sa...

oh vad härligt! är det ngn avslutning sedan som man får närvara på??

oskar sa...

Jag ser fram emot nästa vecka när jag får vara med! Matilda har förklarat för mig att vi får vara delfiner och hoppa igenom en ring :-)

Anonym sa...

Är det månne dans den 24 september?
I så fall vill världens stoltaste farmor vara med och titta!!
Kram Agneta