lördag 23 juli 2011

Födelsedagsfirande

Nu har vi haft kalas och firande för både mig och Oskar och vi har fått så många fina saker =).
I söndags var det minfödelsedag men tyvärr var jag ganska sliten från gårdagen att det var mest att sitta i soffan och bli servad av min underbara man och dotter =).
Jag fick en jättegod parfym som jag har önskat mig(Juicy couture), presentkort på Body Shop och en för tidig USA present som innebär att jag ska få designa mina egna converseskor och även kolla om inte Matilda kan få ett par likadana =).
En mycketbra och härlig födelsedag tillsammans med familjen.
Dagen efter var det Oskarstur att fylla år och då gick jag och Matilda upp och gjorde pannkakor till frukost. Självklart var det typ lika spännande för Matilda som det var för Oskar att få fira pappa. Tyvärr spillde vi ut pappas cappuccino i sängen men han hann ju se hur fint det var i alla fall.
Oskar fick handskar som fungerar på touchskärmen, en "Iam not a paper cup" och stämplar som står like och dislike som facebook.
Eftersom vädret var lite halvtråkigt blev det en sväng på stan och bara allmänt att ta det lugnt innan det blev god mat på kvällen.

Ja ni ser rätt, hon har stövlar på sig, inte världsbäst på att samarbeta denna morgon.

I torsdags vardet firande med släkt och vänner. Vi valde att denna gången bjuda på lite mer middag istället så det blev grillade kotletter med två olika kalla potatissallader. Jag tyckte det blev väldigt gott och vi fick även nys om en ny kall sås som vi kommer göra många gånger.
Vi fick så mycket fint och det var bland annat en tavla på Matilda gjort på pärlplattor av min otrooooooligt duktiga och underbara mamma. Sen fick vi lite böcker, pärlor, berlocker, presentkort, regnställ, Sagan om ringen på bluray, örhängen, ett mobilfodral, dagcreme och så biljetter till Labero i November. Tack så jättemycket för alla fina presenter och för att ni ville komma och fira oss. Pusspå er alla.
Ja även Matilda fick faktiskt två paket och det var ett ängelhalsband och ett bamseförkläde =)



1 kommentar:

Josefine sa...

haha vaddå inte världsbäst på att samarbeta på morgonen. vad är det du skriver om min guddotter?

tack ännu en gång för den goda maten!