söndag 17 juli 2011

Barfest

Nu sitter jag såhärdagen efter och tittarut över vårt städade vardagsrum med en halv kebabrulle i magen ochettglas cola framför mig och känner mig riktigt bra. Då passar jag på och tittar på bilder från igåroch mårfaktiskt ännu bättre när jag tänker på hur roligt det var.
Glada människor, fulla människor, gamlavänner, nya vänner, nya drinkar, gamla drinkar, billiga drinkar och en ny barkompanjor. Allt klaffade så bra och jag vet att jag hade jätteroligt att blanda drinkar och det kändes som att andra hade roligt när de drack drinkarna.

Jossan gjorde ett strålande jobb i baren och jaghoppas att jag får blanda flerdrinkar med den underbara bruden även om hon blandade lite väl starka drinkar =).

Nä nu får det räcka för idag så jag kanfå hämta Matilda och sen fira min födelsedag. Avslutar med lite bilder från kvällen.



1 kommentar:

Josefine sa...

jag hade en förträfflig kväll och vi kan väl försöka köra på en tradition att ha en barfest om året eller iaf vartannat år! skitkul!

ha en fortsatt bra födelsedag!

puss