lördag 2 juli 2011

Lidköping

Matilda och jag passade på att åka tåg till Lidköping för att umgås med Oskars familj. Vi kom hit i tisdags och har verkligen blivit bortskämda med allt. Matilda njuter verkligen av varenda sekund här och jag med =). Igår kom Oskar hit så vi kan njuta av helgen här tillsammans

Idag har vi passat på att gå till en lekpark här i Lidköping. Det är alltid lika härligt att få se Matilda leka och få uppleva olika saker. Idag var det alltifrån en stor gunga till att höra varandra genom ett rör i marken.
Vi passade även på att gå till parken och titta på änderna som blev lite sura när de inte fick nåt gott så vi får nog gå tillbaka imorgon.






































1 kommentar:

Anonym sa...

Även om ni inte åkt hem än så måste jag säga att jag LÄNGTAR till nästa gång ni kommer.
Det har varit så roligt att ha er här så många dagar och även ha lite "vardag" ihop.
Dessutom gläds jag verkligen åt våra pedagogiska diskussioner Camilla!!
Kram från Agneta