söndag 3 juli 2011

Mina nycklar

Mina nycklar har varit borta sen kristi himmelsfärdshelgen och vi har verkligen letat överallt efter nycklarna, vi har även skruvat isär tvättmaskinen innan vi slängde den men nycklarna var borta. Trots det så har nådde Oskar och jag känt att det kommer att lösa sig och att de kommer komma fram.
Så idag efter att vi kommit hem efter en underbar vecka hos svärföräldrarna så gick vi och plocka lite och städade här hemma. Inne i tvättstugan låg min extra väska som jag skulle stoppa in i skåpet men tyckte att de kändes lite tunga så det var väl dags att tömma den. Visserligen låg det mest papper i väskan så när jag tömt den tyckte jag fortfarande att den var tung och det var då jag hörde ljudet av nycklar. Jag skramlade med väskan några gånger till och bad Oskar lyssna, men han vågade inte hoppas så han ville inte riktigt höra, men jag stoppade ner handen och kände ett par nycklar. Och där var dem i mitt sidofack och lyckan var helt otrolig, mina nycklar är tillbaka =). Jag har tidigare kollat i väska typ hundra gånger men måste ha missat i all stress över att de var borta det där sidofacket.

Nu ska jag njuta över att de är tillbaka och att vi inte har bytt en massa lås.
Puss på er =)

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis! Vi pratade ju om det i veckan.
Kram från Agneta