söndag 11 september 2011

Cirkus Brazil Jack

Igår fick jag ett härligt sms om vi ville ha biljetter till cirkusen från Jossan. Vi hade uppmärksammat att det var cirkus i stan men tyckte biljetterna var lite väl saftiga så vi tänkte spara det till ett senare tillfälle, så ni kan ju förstå att jag blev väldigt glad när vi blev erbjudna biljetterna.
Så idag begav vi oss mot Vasaparken där tältet var uppsatt. Matilda fick reda på att vi skulle till cirkus vid frukostbordet och pratade lite löst om att det fanns lite clowner på cirkus. Hon var inte i extas när vi kom dit utan ganska blyg men efter ett tag var hon på topp igen.
Även familjen Gillberg/Davidsson var där så vi fick lite sällskap på bänken. Det numret som fastnade mest hos Matilda var en show med en häst som var väldigt lik lilla gubben, fast för mig och Oskar var det nog bland annat fakiren som gav mest som lekte lite med eld och öl kort sagt.

Det dröjer nog ett tag innan man går igen men det blev en väldigt härlig upplevelse för oss alla.
Tack igen för biljetterna =).




















2 kommentarer:

oskar sa...

Hade jättekul med er tjejer! Nu ska jag bara träna på mitt nästa partytrick!

Josefine sa...

Kul med sällskap och bra att biljetterna kom till användning! Det var vår betalning för all datasupport:) kram