lördag 17 september 2011

LUST


Ja då var det dags igen ochdenna gång var det min och Jessicas tur att anordna. Denna gång hade vi en ny medlem som heter Anneli som Josefine A känner och hon kom bra in i gruppen.
Vi startade dagenlite senareoch tog oss till Rörelsegruppen där vi fick prova på Bollywood. Det var svårt att ståstill närmusiken satte igång och det blev mycket skratt och mycket svett.


Sen efter lite lunch ochvi var iordninggjorda så var det dags för fotbehandling. Man gjorde sina egna fötter och vi fick lära oss om hur man ska fila och ta hand om sina fötter. Sen en inpackning på fötterna sominnehöll choklad, kaffe och havretorn tror jag det hette.
Mycket härlig behandling och fötterna blev lena och lukta väldigt gott =).


Sen fortsatte vi på temat och gick till Jolla där vi hade chokladprovning. Vi fick lära oss en massa roligt och nyttigt om choklad och smaka en massa olika sorter. Det var bara 30 gram choklad på brickan och jag orkade definitivt inte äta upp allt.
Vi fick lära oss att chokladen är nyttigt för kropp, själ och hy med lite förenklad mening så är jag sugen så FÅR jag ta en choklad =).


Sen blev det hem till mig där vi åt lite gott och sen fick brudarna lite olika tävlingar där man skulle förklara ett namn och sen lite charader. Aniko, Josefine A och Karin vann och fick därför IQ tabletter.


Jag är väldigt nöjd över kvällen och fick intryck av att det var de andra också.
Ser fram emot nästa träff i maj då Jossan, Josefine A och Anneli ska hålla i det.
Tack för idag brudar.

2 kommentarer:

Josefine sa...

Jag med! Jag är supernöjd. Det var toppenkul. Puss

Josefine sa...

svar; jo det är frustrerande. på samma sätt som när personalen på apoteket ojade sig över att noah var så liten och behövde stomimaterial...
kramar